Rosa naglar :D

Idag är alltså min pluggdag, eller nåt.. Igår var jag ju på bio. Började med att jag fick kuta ned till tbanan. Hann med min tbana, Jossan hoppade på vid StEriksplan o sen klev vid av vid Hötorget. Träffade Erik, Mark, Oliver, Christopher och Sandra på McDonalds (jess, det finns ett donken som ligger vid Högtorget, det hade jag helt glömt). De satt o käkade o jag o Jossan lekte sociala.

Sen var det till bion, fast vi kom på att vi ville ha godis, eftersom jag är klurig så ville jag självklart ha godis ifrån godisaffären vid Hötorgets tbane-station.. Oliver följde med mig, tillbaka till bion. Filmen var helt ok, dock småslumrade jag under delar av filmen. Menmen, var trött så.. Sen åkte alla hem, lillasyster hamnade på samma tbana som mig så fick sällskap hem från Islands.

Idag har jag läst en massa i vår svenskabok, men sen stack jag o mamma till Vby. Blev en svart o bekväm BH samt en svart ribbad kofta. Båda från Kappahl, haha, Fyndar-Elsa.. Btw så köpte jag ett jättegulligt nagellack igår, Mavalas sommarkollektion, det rosa, med namnet "Poetic". Supergulligt, tror jag ska köpa ett till att ha när detta tar slut.

Kommentarer
Postat av: Viljarmariann

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2008-09-23 @ 12:21:15
URL: http://viljarmariann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0