Pusselispuss

Idag; började med matte, satt mest o drömde om sommaren. GUD vad jag längtar, hoppas verkligen att det blir som jag hoppas;), isf kommer jag spendera typ halva sommaren på Högböte :D. Kollat igenom lite olika tal tills matteprovet också, prov på allt vi gjort sedan Nationella matte A-proven.. NAjs..

Sen var det eng, vi satt o lekte något word-game o sen hade de auditions inför Shakespeare.. Jag tänker dock tvinga dem låta mig fixa smink o hår, det är mer min grej än att stå på en scen o låtsas vara någon jag inte är.. Lunchen var helt ok, vårrullar. Sen var det schvenska, gjorde typ ingenting, lärarinnan verkade dock sjukt intresserad när jag lade fram att jag tänkte göra mitt fördjupningsarbete om dialekter o att jag haft en som forkade om sånt i släkten.

Classtime gick rätt fort, sen stack vi ut på skolgården o spelade fotboll. Haha lyckades fälla Farre så jävla snyggt, han typ flög o rullade runt o hela galoppen! Sen att han var lite putt efteråt var väl en annan femma. Kemin började vi på electrochemistry, not that fun... Fast sen hade vi väl lite roligt också ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0