Nea 17, Butterfly effect o plugga ;)

Släktkalas idag, kusin Nea fyllde 17 i fredags så idag ska vi fira. Dock kommer inte hon vara den som får all uppmärksamhet (hahah tog mig 5 min inna jag kom på vad det hette på svenska, damaged for life?). De har nämligen 2 stycken små söta fluffiga kattungar på typ 4 veckor. Gah, ni vet rasen ragdoll, tänk er sånna, fast i format mini. Naw!

Iaf, morgonen har jag vart duktig o skrivit 3 A4 med spanskagloosor. Sen igårkväll skickade jag in NaSc lab-reporten. Dessutom så kollade jag på Butterfly effect, kommer alltid att tänka på så underliga saker när jag ser den.. Det bästa är ändå att jag aldrig kommer ihåg hur den slutar, najs. Nu är problemet vad jag ska ha på mig idag.. Har svarta strumpbyxor på mig redan så  lär väl bli någon kjol eller klänning... We'll see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0