Nationella i spanska A

Natural Science först, dock var jag 20 min för tidig, sux.. Gympan var rätt rolig, vi hade Aerobics-assignment, så jag flög omkring som en tok, haha. Sen var det faktist större delen bra musik så jag for runt en hel del även när vi inte övade på aerobicsen ;) Lunchen var ätbar o sen var det tråkig svenska. Disskuterade boken, måste verkligen ta o läsa ut den tills nästa lektion.. Var iaf aktiv i en del av disskutionen..

Sen var det nationella i spanska, hoppas att det gick bra iaf, läs-delen var hyfsat lätt faktist. Sen var det hem, fick någon grönsakssoppa. Efter slocknade jag dock, blev sjukt trött så sov i någon timma, är fortf. trött menmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0