Nagellack

Hahaha räknade igenom mina nagellack precis.. Damn.. De är  nu över 80, närmare 87 st faktist.... Men det ska minsann inte mamma få reda på för då kommer hon att halshugga mig nästa gång jag köper ett lack. Ska rensa ut och slänga en del som är gamla också..
image240


Idag började med sovmorgon som vanligt, gjorde spenatsoppa till lunch men sedan blev det väldans stressigt. Halvsprang till tuben o hann precis med. Matten var rätt seg, fick veta att det är 3 lektioner till nationella i matte B. Känns skit om jag ska vara ärlig, men får väl work it out somehow. Efter stack jag o Emelie till Vby, jag lämnade tillbaka min klänning på Gina Tricot. Sen köpte jag ett nagellack (Ännu ett "Poetic") och två par skor från Indiska. Sen köpte vi en liten sak till en söt filur också, visar imorgon! Någon som vågar sig på att gissa vad jag fyndade skorna för ;)?

image242
Gissa priset? (hahah "Gissaa baaaajset"!)

Sen när jag kom hem bakade jag en chokladkaka som jag ska få familjen att käka nu. Lär ju inte bli så svårt, bara att gå ned i köket o ropa "kaka" så borde de komma springandes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0