Månday

Socail idag var helt ok faktist, en Mr Lilja var hos oss o pratade om mellanöstern. Var ett riktigt bra speech faktist. Iaf, sen var det spanska, gick rätt segt, men jag överlever.. Lunchen var helt ok o nu har vi tjejer i klassen kommit på jordens bästa idé innehållande fjortisar och en videokamera. Kemin var väl ok, gick rätt så fort.. Bilden var seeeeg, men slapp rita med fucking blyerts iaf, hatar sånt. Finally får jag måla akvarell :D. Kilade in på HM lite fort också, inga fina ribbade linnen :/. Hann iaf med att köpa lite frusen mango. Sen när jag klev av tbanan såg jag faktist en söt kille for once, han gick samma väg som jag vilket måste betyda att han bor på min gata :S??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0