Lång väg hem...

Vaknade runt 8, blev någon frukost/lunch i form av müsli o yoghurt. Så drog jag in till skolan drygt en timma för tidigt för att lira futball med Roy. Blev någon slags match, tjejerna mot killarna, dock vägrade de låta mig spela med killarna..Sux.. Sen var det kemi-labb. Hoppas att det gick bra iaf, klantade mig inte något så det var väl positivt.. Sen satt vi i biblioteket till 4 för att fixa labben.

Efter var det ut o spela fotboll till runt 6 då alla skulle dra. Var rätt kul, spelade mot några killar, och när vi spelat ett tag hade de målat upp en bild av mig som elitfotbollsspelare så varje gång de kom kubbandes o jag skulle bryta så var det typ "nej jag kan ju inte gå på henne, hon är ju grym". Hahaha perfekt, så de psykade ner sig totalt så jag behövde bara stå ivägen så sjabblade de bort bollen. Hahaha

Gick till tunnelbanan, men så hade det ju hänt något vid Alvik så det sket sig. Åkte upp o köpte mig en glass o sedan ner till tbanan igen. Där mötte jag Ninna, hon hade också väntat jättelänge, och när tunnelbanan hade stått still i 10 min och var planerad att åka sa de att det skulle dröja ytterligare 10 min.. Så vi tog blåa linjen till Solna o sedan buss till Islands. Mötte Kevin på bssen också, lot of catching up iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0