Intervju, Philip och sötungar imorgon!

Idag var det alltså intervju för ett sommarjobb. Läskigt. Så åkte in till stan och tog sedan en buss från centralen till djurgården ungefär. Dock var jag där alldeles för tidigt så knallade omkring ett tag. Sen var det in, fick berätta lite om mig, berätta sämsta och bästa egenskaper samt om någon situation inom ämnet som jag kännt mig stressad;).

Sen var det hemåt, hann precis hem o kissa. Sen kom Philip, vi tog hans bil till Ålsten o satt/låg på bryggan o snacka. Sen var det vidare (via omvägar ofc) till Vällingby där jag äntligen bick min glass:D Sandwich ftw! Cola till Philip :). Sen åkte vi omkring lite, kul att snacka när man inte setts sen i höstas! Men nu kom vi iaf överens om att vi ska försöka träffas oftare, vi SUGER!!haha

Men nu ska jag plugga lite svenska, har ju prov på tisdag och imorgon ska jag passa två söta barn. btw var de på intervjun imponerade över att jag passar en ettåring och en 2.5-åring. De där små söta filurerna är ju faktist jordens gulligaste så får nog lite överdrivet mkt cred;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0