Hooome

Sådär nu var matteproven iaf gjort, gick inge vidare, menmen. Jag överlever iaf.. Efter stack vi in till stan, jag o Emelie gick o kollade lite i affärer, och sedan kom även Nic in :). Köptes en sjal o en bikini, sen kom alla andra flickorna. Dock hade jag inte tid att fika med dem, var på jakt efter present till mamma. Så gick in i en butik, men just den saken fanns inte i butiken eller någonstans i stan, så jag fick åka till Solna.

Den inhandlades iaf, sen krachade jag på donken för jag glömt käka lunch. En Happy Meal senare tog jag 509 till Brommaplan o sen tbanan hem. Så nu är jag rätt trött igen faktist. Halv 8 har vi ett bord resarverat på KF, så då ska vi dit o käka, najs :)

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Alla vet att Elsa fick mvg på matteprovet, som vanligt! :)

2008-04-03 @ 19:21:02
URL: http://roadtojoy.blogg.se
Postat av: Bojuni

Very informative...God Bless

2009-08-26 @ 08:14:37
URL: http://bojuni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0