Friiiiiday

Idag var det social, gjorde typ ingenting. Sen var det gympa, bada igen. Behövde rädda Ragnurt med en livboj och simma 25 m med henne. Visa safe breathing position och sen var jag klar, med andra ord spenderades större delen av tiden i "hot-tuben". Nicenicenice! Klädde på mig fort o sen snabbt in på damernas för att föna håret o sminka mig, fick sällskap av Ragnurten också :)

Hååret
Håret som fick alla tjejerna att go bananas ^o)


Tog bussen till skolan, och under resan lyckades jag trycka i mig hela min lunch. Dock stängde chauffören dörrarna precis framför näsan på Roy, Farre o Milad. Hahah, naw stackars.. Matten var trist, men vi sprang iväg o träffade Nics polare Arad mitt i så vi överlevde. Lovar att Arad kommer komma ihåg mig för jag hoppade fram o skakade hand som en tok, hahah typiskt mig "HEEEEJ jag heter ELSA". Måste få påpeka att än så länge så gillar jag Arad mer än Lucas..

Efter skolan satt vi kvar på skolgården, killarna spelade fotboll och jag försökte få tiden att gå för att få gå till optikern. Så jag, Nic o Anna satt kvar, köpte glass hann vi med också. Var med killarna litegrand, de spelade mot svenska sektionen (dvs Jossans klass). Vi ÄGDE! Sen kom min lill böliga Jossan med Jim-news också. Gotta love Jossan!

Anna
Taliban-Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0