Estée Lauder- Lash XL, Maximum Lenght Mascara

Alla på Pret-ty.se har recenserat mascaror häromdagen o då jag köpte ju som sagt två mascaror (och en till Nic) på planet så kör jag väl på jag med. Den är faktist riktigt bra, kör ju alltid med min Diorshow annars, men känner att jag inte ska använda så mkt mascara till vardags längre, speciellt inte nu till sommaren. Så denna mascara var faktist helt perfekt. Fransarna ser faktist mkt längre ut på något sett, som den lovar..

Tycker mig se lite fibrer i så är väl drf. Den luktar dock inte så gott, påminner om lukten av lackfärg från Panduro. Dock så är man ju van vid parfymerade Diorshow som sagt så tror att det är mest min näsa som försöker lura mig..

Riktigt separerade fransar blir det även utan min kära franskam, och då är jag ändå extremt petig. Sitter bra under hela dagen och då har jag ändå spelat fotboll o blivit varm osv. Men på något sätt så är den faktist ändå lätt att tvätta bort, kör med min vanliga milda borttagning från L300. Och inte sådär så allting bara förflyttar sig till fransroten utan det försvinner faktist..

Det enda negativa måste väl vara att den inte håller böjen lika bra som DiorShow, de är ju inte helt raka, men känns lite som att det bara är min naturliga böj kvar, vilket inte är min grej. Men tänkte att om jag grundar med ett lager Diorshow som brukar hålla en jäkla böj, o sen kör denna borde väll det vara optimalt?

Aja den var helt klart värd priset då jag köpte den på planet. 329 kr för 3 st så 110 per mascara, så priset var ju helt ok. Sen är den jäkligt snygg hylsa och något slags gummi där man håller när man målar så får jordens supergrepp, haha wuho:D


Kommentarer
Postat av: Hokamo

I see first time your site guys. I like you :)

2010-09-20 @ 07:57:33
URL: http://hokamo.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0