Emelie, mästaren

Idag var rätt tråkig. Matten var trist o jag fattade inte ett utav talen vilket gjorde mig sur och gnällig.. Sen var det engelska, de övade på Shakespeare och vi andra hjälpte till o grejjade. VI KOMMER ÄGA!! Emelie syr finaste dräkterna, jag, Rangurt o Shabnam ska få fixa smink och hår. Men ska nog hjälpa Emelie lite också. Så vi satt o disskuterade hur folk ska se ut medan ett jobbigt surrande pågick i mitt högra öra. Ibland måste man veta när man ska vara tyst..

101255-234
En klänning som Emelie provsydde på en helg...


 Aja sen var det lunch, den var tyvärr helt oätlig så jag köpte någon slags kycklingmacka, var väl sådär. Blev mätt iaf.Sen var det svenska, triiist, speciellt då vissas käft glappar lite för ofta.. Vi sprang ut o spelade fotboll. Jag stod för snyggaste vurpan mitt i målet smidig som man är. Bästa var ändå att killen som fick mig att trilla sa förlåt typ 2000 ggr o sen gick han därifrån. Ni vet sådär som killar gör när de skäms.

Aja sen var det mer svenska, jobbigt. Fick sluta lite tidigare iaf. Jag o Emelie gick o köpte glass, muuums. Jag firade att jag sett första båtarna i sjön. Har ju väntat hela vintern och igår såg jag en liten båt vid Rålis och sen imorse såg jag 3 yrkesbåtar vid Alvik. Gaah vad skönt, pappa säger att vi ska sjösätta i början av maj, ni anar inte vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0