Back to NaSc

Uuuurk pluggar på som en tok, kommer få plugga imorgon också, thie sux big times! Men kan ju iaf dra hem på spanskan så jag får lite extra tid. Och vem vet kanske kan skippa engelskan också? Ska minsann försöka få tag på lärarna så kanske det underlätta<r mitt liv litegrand. Det skulle isf betyda att jag skulle kunna sluta vid typ halv 2 ist för 5.. Men spelar inte så jättestor roll hur det går på provet imorgon, är faktist en 50p kurs så så viktig är den inte :)

JOSSAN OM DU LÄSER, KAN INTE DU KÖPA ETT NAGELLACK FRÅN CHANEL TILL MIG I FÄRGEN "FLAMINGO" NO. 197?? Langa en comment om du läst, annars får man väl skicka ett sms

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sötnos! Jag har läst haha, har också svarat på ditt meddelande på facebook. Will do it tomorrow!

<3<3<3<3

2008-04-30 @ 06:00:35
Postat av: Elsa

Wuho :):), najs då kan ju jag kommunicera med dig utan att ge dig jordens mobilräkning ju :)

2008-04-30 @ 06:51:37
URL: http://minipinan.blogg.se/
Postat av: Mattiaslilly

Great site. Good info

2009-04-07 @ 10:16:44
URL: http://mattiaslilly.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0