Another onsdag..

Sådär då var man hemma, eller kom väl hem för cirka 50 min sen, menmen ;) Började med att gå upp för tidigt imorse som sagt, sen var det NaSc. Helt ok faktist, snackade eco-syst. as usual... Sen var det gympa, hade gymnastik, I like. Fick öva typ handstående, handstående nedrullning, kullerbyttor osv. Men när jag visat att jag kunde det där så fick jag öva på handvolt, har ju typ kunnat det när jag var mindre, är mest för feg... Lyckades landa på arslet en gång o det känns ju lite i svanskotan om man säger så ;)

Lunchen fick vi raggmunkar, och de som känner mig vet ju att jag Ä-L-S-K-A-R potatis, perfect match! Svenskan var triiist och engelskan var om möjligt ännu tråkigare. Slutade med att jag satt på golvet o ett hörn o spelade spel på mobilen medan restan gick igenom manuset. Booooring

Spanska, do I have to say more? Sen var det til Hötorgshallarna o käka middag med flickorna. iväg o handla godis o sen till Boulevard-teatern. Pjäsen var rätt underhållande till och från. Nics Lukas var med också, så nu har jag förmodligen skämt ut henne ytterligare ;).Sedan var dem hemåt.. Nu är jag jättetrött, urk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0