Svår kemi, underkläder och ny klänning

Hmm, idag var rätt normal too. Började med matte där vi fick lära oss lite mer om våra miniräknare. Längsta lektionen någonsin kändes det som. Fick nya böcker också, såg mkt fräschare ut än förra.

Sen var det 40 min eng som gällde, läste lite och gjorde "yes/no-övningar". Lunch och sen engelska igen, då fick vi läsa om det engelska språket ist. På svenskan läste vår fröken högt för oss, tusan vad skönt det är ;), sen pratade vi lite om vad hon läst om, men inget avancerat.

Classtime pratade vi om att we wanna have a classtrip nångång. Farre var helt inne på Skara sommarland medan vi andra tänkte oss lite längre från sthlm ;). Kemin var SVÅR, pratade om electrons orbitals.Gah vrf kunde man inte lärt sig sånt här från början? Nu är min hjärna hela inne på det där med olika skal, vrf ändra på det nu liksom?!! Aja läraren är bra iaf, fattar någorlunda.

Efter mötte David upp mig och vi åkte till Solna, men självklart fanns inte bhn jag skulle köpa där så åkte till PK-huset ist. sen när jag ändå provade så testade jag en stickad klänning också. URSKÖN! Så nu är jag ännu en klänning :S. Sen åkte vi hem, tortellini till middag, mums!

Kommentarer
Postat av: Pederadele

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-03-11 @ 08:29:27
URL: http://www.enequist.dk/pederadele

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0