Spanska-jox och film

Igår var en skön dag, först Natural Science där vi pratade om hur man skriver källor, citerar osv. gympan var det fotboll, var för en gångs skull med oc det känner jag i foten nu -.-

Hade nästan en hel sv-lektion, slutade lite tidigare, läste grekiska myter. Sen bar det av mot Mcdonalds med Tobias och Julia. En paj för min del:D. Vi skulle nämligen iväg på spanska-jox inne i stan.

Jag och Tonima gick runt där tills klockan 3 ungefär, läste tidningar på spanska osv. Hade sällskap en bit på tunnelbanan men hon skulle av redan vid Odenplan så det blev inte så långt. Så jag åkte hem till David och vi kollade på film :)

101 Dalmatiner, 102 Dalmatiner, en del på Anastacia, disneychannel och sen käkade vi middag. David tvingade ut oss i kylan för att möta Alex vid Brommaplan, satan vad kallt det var. Tillbaka hem till David och tina -.- sen kollade vi liote på Greys också:) Sen hem och sova och nu har jag sovmorgon:)))

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Det är typ du och david 4ever! :O

2007-09-27 @ 21:29:35
URL: http://roadtojoy.blogg.se
Postat av: Hokamo

Very good guestbook. Interesting!

2009-10-19 @ 11:03:38
URL: http://hokamo.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0