Slappdag, film, Waxholm och todays planer

Åhh igår vart världens skönaste dag, först hade jag social science med vår lilla gulliga lärarinna. Och sen hade jag gympa (som snorungar som jag inte var med på) och sen slutade jag.

Hem och duscha osv. och sen kom David över och vi kollade på film.Jättesöt film som vi kollade rätt mkt på när vi var små, Nemos heter den. Sen när vi skulle stoppa i film no2 (David fick välja denna gång och valde "Bring It On"?!!)

Men då ringde Josefinaren så vi stack ner och mötte upp henne vid skolan. Gick in och kollade efter Göran men han hade gått för dagen, så vi beslöt oss för att komma tillbaka på nästa fredag för då har vi STUDIEDAG:D. Ellinor kom också förbi och vi satt och snackade på skolgården *nostalgi*. Men jag stack rätt tidigt..

Hem och fixa sig, borsta håret, sminka sig, osv. Sen bar det av till Waxholm, vi var ditbjudna på middag av mina morföräldrar som firade guldbröllop:)). Så vi käkade världens godaste middag på Waxholms hotell och mellan rätterna så underhöll mina småkusiner mig ;)

Kvällen till ära hade jag på mig
högklackade pumps (Som var förstora så jag hade 3 par strumpor på mig och ändå glappade de) och de små tyckte att det var jätteroligt att springa omkring i dem. Så söta, de hade en modevisning med skorna på och catwalken var korridoren utanför restaurangen ;P.

Hmm tror inte man kan ladda upp filmer på blogg.se right?(Filmade självklart deras runway). Men de kommer kanske upp på playahead? U never know!

image161
Kusinskaran; Jag, Nea, Lillasyster, Piips, Ninna och Joppe . Pipen är inte så utmobbad som hon ser ut att vara; hon är bara speciell ;)



Idag ska jag träffa Erik och hans kompis Christoffer i stan för shoppiing och efter det ska jag på musikal; singin in the rain. Och efter det så kanske jag, Erik och Christopher gå på bio? Time'll tell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0