Skolfotografering, underkläder och kanelbullar

Chupadechup. Idag har väl vart helt normal? Började med social science, lite "choose side"-övningar och lite info om societies. Sen var det spanska som gick bra även fast jag och Tobias inte hade gjort läxan (jag var sjuk, Tobias var (ÄR) virrig ;P).

Efter det var det skolfotografering, sträckte på mig extra mkt så jag skulle hamna där jag ville, dock fel sida men det justerade jag sedan när fotografen kollade bort ;). Hoppas det blev bra iaf, man kan ju aldrig vara säker, men log det gjorde jag åtminstone..

Sen var det chemistry, ärligt talat vår lärare är jättebra (möjligtvis lite orättvis mot killarna). Han visade vilka olika salter som brann i olika färger. Så i typ 30 min satt vi i ett helmörkt rum och studerade eldflammor ;). Art var trist, min lärare är lite.. jaa, hon är säkert bra men hon får oss att rita så mkt på beställning. Jag vill ha färg och inga hänvisningar.

Efter stack jag till Lindex för att kolla på underkläds-setet. Köpte det dock inte, var inte så snyggt som jag hoppats på plus att jag redan hittat en jätteskön bh på Gina Tricot. Sen när jag kom hem fann jag kanelbullar på köksbänken som vår granne hade bakat. Guuuud vad god den var!!

Kommentarer
Postat av: Kjetilmerete

Cool site ... I like it :)

2009-10-14 @ 09:46:39
URL: http://kjetilmerete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0