Simpsons


Från vänster: Nicole as Homer, Farre as Marge, Roy as Duffman, Jag as Lisa, Ragna as Grandpa, Emelie as Aunt Selma, gammal mentor, Arusa as Apu, Tobias as Bart, Buster as Milhouse and last Tonima as Maggie.

Behöver jag nämna att vi vann i "bästa kostym"-tävlingen;)! Fanns massa fler karaktärer, men dessa var de jag hade på mobilen, kanske kommer mer nån annan dag.. Iaf så kan ni ju gissa hur folk STIRRADE på mig på tunnelbanan? Barnen vände sig om och kollade på mig, såg inte klok ut men nu har jag skrubbat båda kropp och ansikte samt hårinpackning så ser någorlunda normal ut..

Dock är jag vrålförskyld, mitt huvud gör ont, halsen gör om möjligt ondare, supertrött och herregud vad jag snorar och nyser hela tiden...Misstänkt feber så käkade lite tabletter innan skolan och fick även några hos syster. Gick bra iaf...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Duff killen var ju fan skitskön! Va söt du var! Du passar som Lisa;)

2007-09-07 @ 19:46:12
URL: http://hultkvinna.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha jaa, han såg verkligen ut som The Duff-man;)
Haha alla sa så men håret fick bli som det blev;)

2007-09-08 @ 01:45:31
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0