Överlevde dagen på något sätt..

Först var det natural science, disskutera trovärdighet på olika sidor och om relationen mellan religion och science. Sen var det gympa, kände mig lite fökyld på morgonen men var med ändå. Fotboll, självklart var vi obesegrade;)

Svenskan läste vi mer noveller och engelskan fick vi hitta på egna ord. Haha ärligt våra engelskalektioner är rätt sköna. Spanskan var trist.. Grammatik och läxförhör på slutet, men hade iaf gjort läxan :))

Efter stack jag in och reklamerade BHn så nu har jag en som inte är felsydd:)). Åkte hem, fixade mat. Jag är mästerkock no1. Köttbullar i tomatsås och penne-pasta, mums. Sen ringde jag till lilla mormor som hade ringt och sökt mig häromkvällen.

Bakade också, satan vad skillad jag är på det, kladdkakan blev typ EXTRAMT god:)), sen var det Greys:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0