Mondaayy

Idag var helt ok, började med social science där vi disskuterade samhällsfrågor. Om man skulle starta ett samhälle med bara 10 pers vilka skulle de då vara osv..

Sen var det spanska, jag och Tobias satt mest och garvade speciellt i slutet på lektionen då vi run out of spanish words. Slutade med att vi inte ens kunde baserna som vi lärt oss i sexan, men kul hade vi iaf.. Pannkakor till lunch :))

Kemin var intressant, måste påpeka det att jag har fått en jättebra lärare i det. Mr Freerks (omöjligt att uttala menmen). Han är rolig och förklarar bra samt ifrågasätter böcker vilket är kul. Bilden var trist, fick måla av en text som vi skrivit på datan, GUD SÅ KUL.. Men nu ska jag borsta tänderna för 17:30 ska jag träffa Pissabelle vid Islands:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0