Matte, labb och naglar...

Idag=skön dag. JAg gillar torsdagar. Började tio i 1 med matte den var iofs rätt seg men överlevde. Sen hade vi långrast då jag och Arus gick runt lite i affärer, likielikie. Sen hade jag något samtal med Mr Brodin. Typ "vrf går du här, vad vill du få ut med detta" osv..

Resten av rasten blev det disskutioner hit och dit om lite allt möjligt. Sen var det Natural science lab, det är nog en av de roligaste lektionerna. Vi får ta prover på alger osv och kolla på det i microscope. Jag och Tobias (My lab-partner) hittade skumma djur men sen var han tvungen att sticka tidigare.

Slutade 20 över 5. sen gick jag in på Åhlens och köpte ett par Mavala-nagellack. "Mexico" och "Platine" och just nu är det Mexico som pryder mina naglar. Har ju klippt ner dem för de gick av och hade sig så jag kapade dem allihop. Kan inte låta bli att tycka det är rätt snyggt, kanske blir såhär nu i höst/vinter och att de sen till våren(dvs januari) får växa ut igen?


Kommentarer
Postat av: Arntmargit

Enjoy your website very much. Good job!

2009-06-19 @ 13:51:38
URL: http://arntmargit.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0