HAha segpölen Elsa

Jag blev utmanad av Elsa att skriva 8 fakta om mig själv för typ mer än en månad sen, men eftersom jag är slö så är den inte klar förrän nu..

  • Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
  • Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
  • I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

    1. Jag ä-l-s-k-a-r myskläder. Just nu sitter jag i min lodiströja(ärvde pappas stora, gamla, gråa, noppriga men jättesköna fleecetröja). Men annars så går jag ofta i mina mjukisset, mjukisbrallor, velourbrallor, pyjamasbyxor, duntossor, fula stora tröjor osv. Så om ni knackar på någon dag förvänta er inte någon fashionista som öppnar;)

    2. Jag har nästan växt upp på båt. Varje sommar flera veckor på båt sedan jag var 5 år gammal. Har även gått på båtsportsläger så jag kan navigera, läsa kartor, göra knopar, köra båt, väjningsregler osv..

  • 3. Har alltid varit rätt blyg och när jag var mindre mådde jag riktigt dåligt av att behöva vara på fritids. Fick ont  i magen och gråtklump i halsen när jag skulle dit speciellt på sommaren. Vägrade vara med på lekarna och satt mest lite för mig själv eller med någon lärare. Men nu har jag övat bort det nästan helt vilket jag är väldigt stolt över :]

    4.I love jewllery... och då menar jag verkligen älskar. Har massor av smycken, använder inte ens alla. Finns vissa som jag aldrig har använt men har nästan ändå alltid örhängen och halsband på mig. och sen mina "obligatoriska" ringar som alltid sitter på samt mina två armband. Ett som jag fått och ett som jag gjort.

    5. Är lite smått pysslig och någon gång då och då får jag en knäpp och gör smycken, stickar, virkar, syr, målar, bakar, slipar cykel, klipper och klistrar osv. Just nu har jag nog... 3-4 stickningar på gång, en cykel, ett armband osv.. Mamma och pappa blir galna på mig..

    6. Jag vill plugga utomlands (dvs i Georgia, USA) och det är därför jag valde att läsa naturvetenskap på engelska.

    7. Jag är oftast frisk (förutom denna vecka) och pappa tror att det beror på mitt otroligt stora intag frukt/dag. Ett tag käkade jag 5 äpplen om dagen, men nu håller jag mig på 2-3 st. Och sen nån banan, lite vindruvor, päron osv därtill. LAJKIELAJKIE

    8. Jag är väldigt mammig. Inte mammas gullegris, utan mer jag mammar efter alla mina kompisar. Håller i dem framför korsningar, tvingar dem att äta mellis och frukt när de är här,ser till att de inte gör sig illa, ber dem göra sina läxor osv.. Haha jag skulle bli knäpp om jag vore dem..


    Kommentarer
    Postat av: Izabelle

    nr 8. DET är Elsa det :)

    2007-09-20 @ 18:22:43
    URL: http://roadtojoy.blogg.se
    Postat av: Elsa

    Hahaha såklart

    2007-09-20 @ 19:03:31
    URL: http://minipinan.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0