Elsan Ensam hemma

Mamma och pappa kom hem för några timmar sedan. De har vart i France på båtmässa, ville följa med men fick inte :(. Har iaf bott själv här hemma sen i måndags occh fy tusan vad skönt det var. Har lagat mat när jag själv blev hungrig, lyssnat på hög musik, fört oljud, bakat, dansat omkring i halva huset, tagit massa onödiga kort på saker och ting osv.

De hade en regel; inget folk över och den har jag -tro det eller ej- följt. Lillasyster sov hos en av sina kompisar så henne slapp jag också se på flera dagar :D. Men nu är de som sagt hemma och vi har suttit och disskuterat båtar och de har berättat om sin resa. Dessutom har skolfotona kommit jag ser skelögd ut.. Här är dock den lilla bilden som sitter på mitt lunchkort...

101255-164
U may call me skelögda Elsa

Kommentarer
Postat av: Camilla

guuuuud vilken bra bild! du var über söt :D

2007-09-22 @ 18:59:40
URL: http://thatshawt.blogg.se
Postat av: Elsa

Nej jag är skelögd :[

2007-09-23 @ 01:03:35
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0