Elsa -mästaren med ord- har bara en lektion idag :D

Btw när vi var vid Brommaplan igår träffade jag Babak i min klass :S. Haha stirrade på killen som gick bredvid honom för han hade en så skoj frisyr så märkte inte Babak.

B- Men det är ju du!
E- Ehhh, jaha! Nämen heejsan :)
B- Vad gör du här??
E- Ehrm, jag typ...bor här
B- På Brommplan?
E- Njae eller några stationer bort

Så nu tror han säkert att jag bor mitt på Brommaplan ;). Haha jag är verkligen BÄST på att uttrycka mig:P..

Och sen mötte jag Fanny också :)), tror det hade vart någon slags uppvisning ^o). Hmm, ska be någon av dem om koden och kila in och kolla om mina väggmålningar finns kvar än någon dag;).

Nu på "morgonen" har jag gjort matte och druckit latte (rimmaren no1!). Hade egentligen tänkt åka in till gärdet men så blev det icke för jag är för slö, så ska göra det efter skolan ist. Idag har jag nämligen bara en lektion, slutar 14.10. Wuho, me like!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Haha kul! Vad fick du då?? :D

2007-09-28 @ 20:36:07
URL: http://www.kamomill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0