Återbesök, Knutbyskolan i Rinkeby och donken

Idag var mysig, sommaren 2006-feeling;). Jossan ringde och väckte mig kvart över 8, träffade henne nere vid Södra kl 9. Men självklart var hon sen men det gjorde ingenting för jag träffade Fanny vid islands, pratade en stund med henne men hon var tvungen att åka iväg, och precis då kom drullfia.

Knallade runt i Södra och störde på lite olika lektioner;). Göran var glad över att se oss tror jag :). När vi stack därifrån mötte vi Pissabelle som jag åkte till Rinkeby med. Vi gick runt lite vid Rinkeby centrum, jag köpte pärlor och hon köpte jättesöta skor(som hon ännu inte kan gå i ;P)

Sen letade vi rätt på skolan där hennes mamma jobbar i, Knutbyskolan. Vi var med hennes klass på deras lektion. De hade veckans ord, gick igenom vad de hittat i naturen under gårdagen, och till sist blev de belönade med Bingo. De pratade lite lustigt dock, typ alla sa "Men Aboow" var femte minut, kändes lite underligt att höra nioåringar säga det.

När de slutade stannade vi och pratade lite med Kicki, råkade få syn på en av  barnens veckans ord; Cykel=Sukel, Straff=Saf, Brott=Botr osv. Haha fatta gulligt, de kanske inte var några stjärnor i svenska men de försökte iaf. Haha sen började två av den bråka fast på deras språk så Kicki fattade nada och pojkarna typ; "han kallade mig fjant på vårt språk!!!!". Ni anar inte  hur kul det såg ut ;).

Sen gick jag och Pissbelle till donken, käkade och sen tog vi oss hem, nu känner jag mig förkyld igen, huvudet värker och fryser massa -.-

Kommentarer
Postat av: Hentai Anime

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2008-02-12 @ 17:09:51
URL: http://www.top-hentai-anime.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0