Armband, brosch och vita bralls

Idag har vart lika snorig som föregående. Tyckte att jag mådde bra imorse men ärligt talat... Uuuuuurk hate this, men tänker vara frisk tills imorgon iaf. Tröttnat på det här nu.. Har iaf pysslat ihop ett armband (som kom med beskrivning och allt så så kreativ har jag inte vart) och stickat lite.

ängelbrosch
Armbandet och broschen som jag köpte förra helgen (bakom synes mitt stickningsprojekt)

Sen tog jag mig en titt i garderoben och fann mina gamla sköna velourbyxor. Kusinen lånade dem i nåt år och sen glömdes de bort. Satan vad sköna de är!! Like them very much! Haha kom att tänka på denna bild på Mischa Barton, stackarn...


bajs

Kommentarer
Postat av: matilda

Jahaa, de därför du vill att jag ska klappa på dina byxor hela tiden.. dom e nyaa!
"Känn va mjuka dom e!!"

2007-09-10 @ 19:57:52
URL: http://www.matildash.blogg.se
Postat av: Elsa

Men neh. De är bara återfunna

2007-09-15 @ 08:37:34
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0