Alla som inte är intresserade av fussball; kolla bort!

Fan vad arg jag är. Sett fram emot matchen hela dagen, typ räknat timmarna. Så får vi en sån jävla USEL domare. Ärligt talat t.o.m. jag skulle dömma bättre, det där är fanimej sjukt! Han dömde iofs fel till Swe's fördel nån gång men minst 3 ggr till fördel för danskarna.

Men ärligt talat, vi borde fått den där hörnan och han dansken Agger borde blivit utvisad. Var så arg så jag höll på att grina ett tag ;). Men nu är jag bara sur. Frank de Bleeckere om du kommer hit så slår jag dig....

image157
Sämst på plan: Frank de Bleeckere, inte bara ugly utan även sämst på att dömma.

Kommentarer
Postat av: Reidarelin

Great work,webmaster,nice design!

2009-04-06 @ 11:36:46
URL: http://reidarelin.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0