Update

Happs nu var man här igen. Igår var en lång dag, först NaSc (läxan hade jag faktist gjort kvällen innan!!) och sen var det gympa då vi spelade basket och var nere i gymmet. Rätt skönt faktist. Sen hade vi lunch och därefter svenska. Engelskan var rätt seg och jag höll på att somna -.- Sen var det spanska, sista lektionen innan provet :S:|. Jobbigt att ha 2 prov samma dag :/. Iaf så gick det väl hyfsat, David kom över på kvällen och förhörde mig på lite spanska-gloosor.

Idag började jag som sagt inte förrän tio i ett. Hade matte, gick igenom provet. Guuuud vad segt det gick.. Sen så hade vi typ 1h rast som Charlie hjälpte oss andra dödliga med kemi på! Hon är väldans snäll! Fattar lite mer nu :) Just nu sitter jag och pluggar kemi, gah, ärligt talat, antingen kommer mina kemikunskaper att faila, eller min engelska. Suuuuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0