The spiders are taking over O.O

Herregud, var precis med om något som liknade Cassandras upplevelse.. Såg nåt stort svart springa över golvet när jag satt här i vardagsrummet och pratade med mamma. Först trodde jag att det var en gigantisk kackerlacka. Jag skrek och drog upp benen i soffan och mamma sprang efter flugsmälla och spray och beordrade mig att hålla koll på den.Satt här i soffan och stirrade bort mot fotöljen där jag senast sett den, sen kom mamma tillbaka och tvingade mig att hålla ficklampan medan hon tog sprayen och flugsmällan.

Så när jag lyste på den så började mamma spraya, och den tog till flykten.... MOT MIG. Jag skrek, mamma skrek, jag sprang ut ur rummet, mamma slog på spindeln som försvann, jag for upp på köksbordet och grina, pappa kom upp ur källaren, mamma skrek att vi skulle komma med ficklampan, lillasyster kom ner för trappen... Allt inom loppet av ett par minuter, men mamma hade tydligen fått den med flugsmällan så den var död. Dock är jag fortfarande skakis (mamma med men hon erkänner det inte helt) och så fick jag ont i halsen av skrikandet också.. Livet är hårt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2008-02-11 @ 10:39:50
Postat av: Kasparalvilde

Hello, This site is a brilliant idea!

2009-03-23 @ 13:48:54
URL: http://kasparalvilde.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0