Schnygg jeansröv min syrra har + återförening

Adopterade precis bort ett par för trånga gamla Levi's jeans till lillasyster, fan de sitter riktigt snyggt på henne. Jag fick all röv i vår familj så på henne sitter de riktigt härligt baggy! Idag blir det plugg och kanske köra hem båten? Har spanska projekt tills fredag, men måste ha texterna klara tills måndag. Lurigtlurigt.. Sen så ska det även vara en tillhörande Powerpiont-presentation, hmm, har aldrig gjort en förut :P

Iaf så åter till jeansen, behövde några tåliga för båtresa, men vad hittar jag då i fickan på mina gråa gamla stuprörsjeans? Jo mitt lip balm som luktar kaffe!! Mowahaha, nu är jag lycklig, det har vart borta sen jag köpte det :( Men nu är vi återförendade och skall ta över världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0