Review...

Eftersom en viss Izabelle gnölade mig om att jag är dålig att uppdatera så gör jag väl det nu -.- HAr inte haft tid att blogga (säger vi). Iaf i lördags var jag på 60årskalas hos David, sen söndagen skulle jag firat min lilla Ninna som fyllde 8 år, men de vart sjuka allihop så det blev inget :(. Blir på fredag ist:

Så söndagen spenderades i lodarkläder, tog ned studsmattan, slöade, plockade lavendel osv.. Måndags var vanlig. Samma med igår men bytte plats på engelskan och kemin så dagen kändes mkt kortare :)). Fick tillbaka uppsatserna i engelskan, fick VG+ vilket jag är väldigt stolt över om man tänker på det faktum att jag fått instruktionerna via msn, nån kväll innan. Och även det att jag går i en engelsk klass och ändå gick det bra, mkt stolt över mig själv:))

Idag var det NaSc först, gillar vår lärare hon är bra :). Iaf så höll vi på lite om mikroorganismer, superfun, not :P. Sen var det gympa, körde softboll. Ärligt talat är sjukt trött på det sen Södra Ängby-tiden, fick spela det all the time. Jag kunde iaf reglerna till skillnad från typ resten av klassen ;)

Lunch, svenska. Disskuterade boken litegrand, pratade även om nåt annat skit som jag inte kommer ihåg vad det hette. Engelskan pratade vi om boken, och vad som gör den bra. Kollade lite på en dokumentär om Roald Dahl och fick en ny bok som vi ska läsa i.

Spanskan var rätt normal, jag och Tobiatch satt och garvade ute på kanten och vår lärare verkar lite förundrad över oss. Fick reda på nåt arbete också, ska handla om vår barndom.. Har redan gjort ett sånt arbete i svenskan så nu är det bara att translate it.

Imorgon börjar jag ju inte förrän 12:50 men har tid 08:30 hos läkaren så ska upp tidigt ändå -.- . Efter skolan ska Tobiatch och jag stanna och fixa NaSc läxan. *pluggisar* :D, och på fredag har jag matteprov :S:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0