Pattalies inlägg

På befallning ifrån Pattalie så får jag väl uppdatera;)... I lördags var jag hos Nicole iaf, hade väldigt mysigt. Såg på fotboll, skrattade, skvallrade (man skulle kunna tro att i en ny klass finns det inte så mkt skvaller, men ickepicke), såg lite på American pie 2 och käkade middag. Att notera: Ragna är kåtast och pruttar jämt ;)

Sen när jag skulle hem så hade jag kollat upp att min buss gick 23.30.. Men självklart så var det buss nummer två som gick då vilket gjorde att när jag kom fram till Danderyds sjukhus hade alla bussar mot Bromma slutat gå... Smidigt jobbat va? Vå fick ta tunnelbanan till T-centralen och byta till gröna linjen.. Kom hem iaf.

Sen på söndagen satt jag hela dagen i pyjamas och pluggade inför kemi och spanktah provet. Proven gick helt ok och sen på kvällen kom David över och vi glodde på tv ett tag. Igår var en skön dag, hade vikarie i matte, och sen hade vi Mr. Powers i engelska. Sen hade vi hål när det var classtime så hade jättelång rast:))

Idag började vi med NaSc där jag och Nicole ska skriva om någon Lynn som upptäckte saker om celler. Sen var det gympa; basket och pingpong.. Lunchen var det nån modevisning på, dock orkade vi inte gå på den men vi slapp svenskan ändå:)) Pratade med Josefinaren som hade dumheter på gång.

När Jossan gått hem satt jag med de andra flickorna och Emelie massakerade mitt hår -.-. Ärligt talat såg så jäkla dum ut :O. Så jag gjorde Nicole till en arab så jag slapp skämmas ensam ;). Spanskan var det hörförståelseprov och skrivuppgift. Jubbigtjubbigt... Annars kan vi ha rätt  roligt på våra spanska lektioner; Se bild nedan...


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hihi Taack:)

2007-10-17 @ 20:21:15
URL: http://hultkvinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0