Ojojoj, I'm gooood

Åh herregud vilken dag -.- Började med Social Science, gjorde nåt arbete som failade totalt. Sen så var det språk, ingen lärare, Mr Powers kom och hämtade oss och vi gick ner till datasalen där vi fortsatte med våra presentationer. Under lunchen satt jag i telefon, oavbrutet.

Skulle få tag på någon läkare som kunde skriva ut Gulkroppshormon till mig så snart som möjligt.. Ringde till Vällingby, inget svar, hamnade på telefonsvararen och lämnade ett litet bitchigt meddelande, ringde, blackeberg: telefonsvarare, ringde nån annan mottagning:Japp, läkartid tidigast i Januari.. My ass heller. Helt plötsligt ringde de upp mig från Vällingby och sa att någon hade avbokat sitt möte med läkaren kl 14:20.

Var med på kemin och sen tog jag sällskap med Emelie till Välingby. Själva besöket gick fort, fick med mig ett recept och hämtade ut det. Hann även med nagellacksborttagningsshopping samt lite småfynd ;). Nu är jag iaf hemma igen, men måste käka middag strax, ska på bio med Social Science. BTW välkommen Babak som tydligen läst här häromdagen;) Och Även till Birgitta (Ia's mamma) om hon hittat hit :)


Kommentarer
Postat av: Eivindstina

Great site! Lots of useful information!

2010-01-19 @ 07:47:02
URL: http://eivindstina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0