Mage+Fjärilar=Elsa

Har matteprov imorgon :S, är jäkligt nervös rajt now kan jag ju avslöja :|... Iaf så har jag gått igenom typ allt och hoppas på att det kommer gå bra. Det jag är sämst på är dock termer, och sen räkna för hand ;).

Iaf så är jag jättejättejättenervös just nu.. Kommer vara så död imorgon.. Hoppas jag inte grinar, näe jag tänker inte grina. Näe, bra nu var det bestämt, inget böl!

Idag var vanlig, sovmorgon och sen CheLab. Det var supersvårt denna gång, menmen. Matten var normal tambien och sen när vi slutat satt jag, Tobiatch (Han lever upp till sitt namn ;P), Charlie, Emelie och Emilia kvar i biblioteket och pluggade. Charlie visade kemin för mig så fattade lite mer.

Tobiatch och jag småbråkade med varandra, vilket slutade med att vi splittrade vår grupp ;). Haha, de andra tyckte vi såg ut som syskon, båda, långa (HAHA DE TYCKER JAG ÄR LÅÅÅNG!!!!), blonda och blåögda sen satt vi och tjafsade om vartenda ord som vi skrev ner.. Tobiatch blev nerröstad så då lämnade han min grupp.. Haha


Haha min klass, Tobiatch i röd tröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0