Jag saknar min lilla människa

Idag var en väldans kort dag i skolan. Började vid tio i ett med matte och sen slutade vi :D. Blev kvar i skolan en stund och sen påväg hem ringde jag Pissabelle, frågade om jag fick komma dit;). Fick jag så drog med mig Emelie. Hittade efter mycket om och men iaf.

Så träffade Izabelles klass en liten stund men fick mkt stränga order om att inte säga något om the real Izabelle. Guess att de kommer få ta reda på det själva ;):P, Saknar henne muchomuchomucho insåg jag också... Gah måste ses oftare, blir nästan bölig när jag tänker p ådet så nu slutar vi tänka på det! Hon och hennes kompisar skulle iaf till Vällingby så gjorde sällskap hem med dem och Emelie :D Men nu börjar det bli lite stressigt, har massa saker att fixa till imorgon, PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Saknar dig också!! måste ses oftare!

2007-10-25 @ 20:14:13
URL: http://roadtojoy.blogg.se
Postat av: Volvo Cars

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2009-10-20 @ 12:06:54
URL: http://volvo-cars.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0