Jag saknar 9F

Elsa och Sofies kärleksdikt 8/6-2007

Henke är bög,

Patrik E är hög,

Izabelle är en tjej,

Patrik K är kär i dig!

Men han är ju också gay,

Malik undrade vad det blir för konstig grej?

Jag trodde ju att han var kär i mej?

Elsa är en flata,

Hon och Sofie bor på nästan samma gata,

Zelda blev kär i en skata,

Och i sängen var de inte lata,

Så Maya hem till Zeldas mamma knata!

Love är bisexuell,

Över det för Max ett jävla gnäll,

För nu vågar ju inte Max leka med honom varje kväll.

Så Philip gav Max en smäll och sa;

Om du inte är snäll,

Får du inte mysa med Vera ikväll.

Linn är en riktig slampa,

Det får Emma att dampa,

För hon vill inte om killarna kampa.

Därför slog Emma Linn med en lampa!

Julian är hetero,

Det slogs fast när han mötte Malin på Metro,

Tillsammans är de väldigt retro!

Gustaf och Linus är ganska straight båda två,

Det kan Adam inte förstå,

Lovisa frågar; hur kunde det gå?

När Antonio nästan Ebba kunde få,

Men Ninnas kärlek till Björn kunde ingen slå!


Kommentarer
Postat av: Elsa

Oj, otroligt vacker dikt :O hahahah XD

2007-10-13 @ 17:17:48
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha, jag vet, det var vår kärleksdikt som jag och Sofie skrev under sexochsamlevnadsveckan;)

2007-10-20 @ 16:58:48
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0