igåår

Igår var intensiv, började med SoSc, skrev lite på min bookreport. Sen var det gympa, hade ingen lärare så vi hade lektion utan, spelade lite volleyboll och var nere i gymmet en stund. Alla satt typ och pluggade matte hela dagen, extremt stressande.

Lunch och sen var det prov :|. Hoppas verkligen att det gick bra, det kändes inte svårt. Men Bara drf har jag säkert gjort tusen fel. Eller vet redan ett fel men det bryr jag mig inte så mkt om, det handlade om significant numbers, ärligt talat helt värdelöst, kommer aldrig använda det och läraren kunde inte komma på något bra exempel på när man skulle kunna använda det heller så I don't care:P

Träffade Josefinaren efter och väntade med henne, först på min SoSc lärare och sen med henne i datasalen och sen näär hon väntade på läraren igen -.- Hann med att snacka iaf, sen gick till McDonalds och fikade.

Åkte hem och träffade David påvägen, hem och fika (igen) och kollade på tv i nån timma, sen skulla jag duscha, sminka mig, borsta hår, föna hår, klä på mig osv. Så lämnade honom framför tven ett par timmar. Sen bidde det bråttom, ner till Islands, säga hejdå fort som tusan till David och hoppa på tunnelbanan som Signe kom med.

Åkte till Vällingby där vi skulle träffa Emilia och Emelie. Iväg mot Åkersmyntan(typ?) där mötte vi Ragna, hyrde film (Last King of Scotland) och köpte godis(och frysta hallon). Ringde och beställde pizza åt alla tjejer gjorde vi också, och pastasallad åt mig :D. Mötte Nicole, Charley, Shabnam, Nelly och Rebecca som kom med bussen vid 7.
Knallade iväg och hämtade pizzan och sen hem till Emelie:)

Käkade maten och pratade, ni kan ju tänka er hur 10 tjejer kan babbla :O. När vi käkat plockade alla fram sitt godis, popcorn, chips osv. Kollade på filmen och sen typ tjaa, började kolla på nån annan film men det var ingen som kollade. Det var upplagt för böghög på golvet, sagt och gjort, så det sysslade vi med ett tag, haha. Joo Kungsholmen, högst intagningspoäng i hela sthlm, lovar att vi är smarta!

När vi skulle ta bussen hem så måste vi missat den precis för nästa kom inte förrän efter typ 50 min. Så promenerade en bit. Men sen kom den och det gick helt okey hem:)). Kommer kanske bilder när Nicole skickat;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0