Blodnisse

Nu har jag vart och tagit blodprov, var klar kl 10 typ.. Min läkare var inte lika bra som han jag brukar ha dock, han typ; "rör mer på dig och så kan du ju dricka järntillskott".

Han som jag brukar ha brukar visserligen säga att man ska röra på sig för att få upp blodcirkulationen, men han ville iaf att jag skulle ta blodprov. Han som jag hade nu var mer; Är du säker på att du vill ta blodprov för att du kan ju börja äta järntillskott... Nej tack, vill gärna veta vad som är fel på mig -.-

Har fått i mig god frukost nu iaf :), kokt ägg, mackor, latte och ett äpple, skönt. Man ska ju inte käka innan blodprovtagning, så jag 'fastade' från 7 igårkväll och till halv elva på dagen, urk, kan tänka mig hur en del i min klass måste känna sig under Ramadan...

Sen hjälpte pappa mig lite med kemin. Har CheLab läxa tills idag, som jag faktist har gjort :)). Sen är det matteprov imorgon :|, utan miniräknare.. Suck, ofta man orkar räkna potenstal utan miniräknare, snälla någon säg mig vad 1.4^(8) blir? Utan miniräknare?? Bajs, jag kommer behöva göra det för hand, bläh


Kommentarer
Postat av: Torkelingebjorg

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2008-10-06 @ 13:51:27
URL: http://torkelingebjorg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0