Vart är vi påväg?

Bläddrade bland kanalerna på tv medan jag pluggade lite matte. Fastnade på idol då någon sjöng en (dålig) version av No Doubt - "I'm just a girl". Amanda hette hon som sjöng, är inte alls insatt i idol så har inte sett något av tjejen förut men vad fan. Hon verkarde inte ha mkt innanför pannbenet :S, när programledaren drog några skämt/frågor ang. det som juryn hade sagt, fattade hon ingenting.

Juryn: Du säger att du känner dig som ett paket (hon hade någon klänning med stor rosett på), och du har helt rätt för du är redan ett paket med en riktig sjärna i. Du har allt i ditt paket, du är en skivbolags dröm!
Programledare till "Amanda": Så vad kommer  man kunna höra på dina plattor?
"Amanda": Mina plattor *förvirrad min*
Programledare: Jaa?
"Amanda": Va?
Programledare: Men som de sa så kommer du förr eller senare ge ut en skiva, vad kommer vi kunna höra på dem?
"Amanda": Ehhhhhhh, jaha.....*konstpaus/tänkpaus*..... Lite gammalt och typ lite rockigt...
Programledare: Jaha, så de kommer säkert som ett paket (syftar på klänningen).

Då tar hon tag i sin rosett på klänningen och visar upp den och ler... Wtf, ja vi fattade vad han menade, såg ut som hon försökte förklara för publiken vad han pratade om. Behöver jag nämna att hon inte svarade på hans fråga? Antingen så var hon jävligt nervös eller så vettefan... Hade ni sett hennes face under allt detta....Ovärderligt...


Kommentarer
Postat av: Lavransvilje

Incredible site!

2008-09-02 @ 11:10:33
URL: http://lavransvilje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0