Urkturk

Den här dagen har inte riktigt vart perfekt. Är förkyld och sen typ en timma innan jag skulle åka till kolan hade jag varken duschat eller ätit lunch så fick stressa som satan. Sen på Kemilabben klantade jag och Nicole oss, tappade vårt crucible så att allt åkte ut och vi fick göra om skiten...

På matten fastnade jag på ett tal, ska gå till Rebecka och fråga om hjälp. Fastnar då med foten i en väska som hänger på en stol och flyger igenom klassrummet med skrik och brak.. Hamnar på fötter som tur är och när alla sen stirrar på mig, rätar jag på ryggen och säger "hej". Seriöst, vad är mitt problem??

Kommentarer
Postat av: Marie

jag gick till jobbet jag med

2007-11-22 @ 20:56:49
URL: http://wildness.blogg.se
Postat av: Angelina Jolie

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2010-09-17 @ 10:09:55
URL: http://angelina-jolie.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0