Urk för Swe

Urk, inga kommentarer ang. fotobllen igår alltså. Var bara pinsamt att kolla på och fick gömma sverigeröjan påvägen hem från Ragna för att jag skämdes. De spelade så dåligt att man visste redan i halvlek att de skulle förlora så då gav jag upp och slumrade lite i Ragnas soffa.

Ragna bjöd mig och Rebecka på lussebullar och jag hade pepparkaksdeg:D. Julstämning delux? Hann med sånt vi brukar hinna med också; garva och snacka skit. Det är lite utav our thing;) Idag ska jag iaf till moderna museet med farmor. Hon ringde och undrade om man ville hänga på. Kollade upp Olle Bærtling som snubben hette, och självklart när man googlar hans namn kommer sådana här tavlor upp.. Hmm lär bli... intressant...

Kommentarer
Postat av: New Games

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2010-01-12 @ 08:59:16
URL: http://new-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0