Underlig kväll

Igårkväll blev lite hipp som happ. Åkte buss i ett par timmar först. sen träffade jag Erik och hans Karin och följde med dem hem till honom. Har aldrig vart där tidigare, så när jag stod i tamburen och pladdrade stack en förvirrad Johan upp huvudet; "Haha jag tyckte väl att det var din röst jag hörde!". Hahah, känner mig....hedrad;)?

Så satt och lodade hemma hos dem ett tag, sen kutade jag mot bussen, kom med iaf, och sen tunnelbana mot centralen. Snackade med David som tydligen var vid plattan så träffade honom också. Kände inte för att åka hem, hade tänkt sova hos Jossan men märkte att hennes mamma inte riktigt var så på för sovkompisar;). Åkte lite hit och dit med tunnelbanan. Pratade med några från "lugna gatan" också, de hade något förslag, som...näe inte funkade helt enkelt.

Sen åkte jag hem och gick och la mig. End of story, det enda ovanliga var väl att jag glömde käka middag, var upptagen med att åka buss, så blev en lussbulle och bubbelvatten. Och just nu är jag inte heller spec. hungrig, har en sån avknapp som man kan stänga av hunger, så det är nog vad jag har gjort.. Men nu ska jag dricka upp min latte, sminka mig och pallra mig till skolan...

Kommentarer
Postat av: sannaminaord

Javisst är dom söta ;) och jag fick veta att man får alla tre för 49:-. hihi.

2007-11-15 @ 21:52:38
URL: http://gothiqua.blogg.se
Postat av: Tomasadriana

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2008-09-24 @ 14:37:17
URL: http://tomasadriana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0