Torsdagen förra veckan

Hmm nu när mitt liv är lite mer på benen igen kan jag ju skriva om i torsdags som jag utelämnade innan. Först åkte jag till gärdet och kollade på skor, insåg sen att jag inte hade någonstans att ta vägen. Grinade hela vägen från Gärdet till Islandstorget. Ni fattar inte vad jobbigt det var, spec. två tjejer som satt och råglodde, seriöst? Om man ser någon ledsen människa glo då inte på den, u'll just make it worse..

Vände  och åkte till Brommaplan medan jag pratade med Erik, han tyckte jag lät ledsen, wonder why.. Iaf så tog bussen grinandes till Danderyds sjukhus och mot Erik. När jag kom fram kom han precis gående så klev av och så brast det big times och grät som bara den. Tänk er filmscen när människan kommer av bussen går fram till människa no2 och får en kram. Sen står människorna sådär jättelänge utan att någon säger något, typ så.. Pratade med honom ett tag, ni anar inte vad han betyder för mig!!

Gick hem till honom och träffade Johan också. Tvättade ansiktet precis innan jag träffade deras pappa så jag såg någorlunda normal ut. Fick pizza där och hela deras familj fick mig att garva gång på gång. Allt från när jag och Erik slogs om musen till när hans pappa drog skämt;). Sen fick jag skjuts hela vägen hem, Älska hela fam AE så ni vet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0