Sverige-Lettland

20:04 1-0 till Sverige i första minuten. Start, tog bollen, tappade bollen, tog upp bollen. Zlatan till Allbäck som satte den snyggt och säkert!

20:25 Källström spelar lite underligt, passar bort bollen till Lettlands anfallare... What's up with that??

20:27 1-1. Lettland slår in ett mål... Fitta, bajs, fan Sverige. Sluta vara så jävla uppblåsta när ni gjort 1 fucking mål. Det är bara att inse, ni suger, blås inte upp er, håll den låga profil ni borde göra!!

20:46 Fattar inte vrf vi alltid får de dåliga domarna? De har gjort 2 hands men inte fan har de "sett" någon.. Fyfan säger jag bara...

20:48 Första halvlek över, detta är pinsamt...

21:15 2-1 till Swe! Källström, äntligen gör du det du ska göra!! Med andra ord mål av Kim..

21:21 Asså JAG ÄLSKAR DIG ZLATAN. Satt bara och garva när han dribblar bort motspelaren. Då sitter jag här och fnissar för mig själv. Han kan spela fotboll.. Måste väl även lägga till att hur domaren dömde när lettland hade ut bollen... linjedomaren säger att det är Sveriges, det är helt klart Sveriges, men självklart dömmer han till Lettlands fördel -.-

21:31 Zlatans klack för en stund sedan, det är sånt som gör det värt att se Sveriges matcher... Allbäck spelar bra, var påväg att nicka in 3-1 men gick inte helt, snyggt tänkt dock

21:48 VI ÄR MED I EM, FAN VAD SKÖNT!!! 2-1 till SWE!!!

Kommentarer
Postat av: matilda

Och medans det här händer sitter jag i ett annat rum och hör elsa skrika. på det sättet behöver man inte se matchen man hör vad som händer på elsas reaktioner. Fast det skulle vara skönt utan allt skrikande..

2007-11-22 @ 15:45:08
URL: http://matildash.blogg.se
Postat av: Elsa

Shut up..

2007-11-22 @ 16:42:37
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0