Söndag

Min mamma är sjukt bitchig. Har inte pratat med henne sen i onsdags. Och när jag nu gör det, så vägrar hon att svara. FYFAN VAD JOBBIG DU ÄR, VET ATT DU LÄSER, OCH VILLE BARA GÖRA KLART FÖR DIG ATT JAG GILLAR INTE DIG!!

Var iaf med farmor i stan. Museet var sådär, men var ändå rätt skoj. Har en söt farmor så det är lugnt, sen käkade vi på deras restaurant med utsikt ut över Strandvägen och vattnet. Tog en promenad över Kungsträdgården, de har lagt ut is där och gud vad sugen jag vart på att åka. Ska tvinga med mig någon nån dag :D

Gick till NK och kollade på julskyltningen som öppnade idag. Sött som vanligt, skulle lätt vilja bo där innanför glaset i den där lilla drömvärlden. Sprang även in och köpte läppbalsam påväg mot T-centralen. Vid Islands mötte jag Elli och Jerry, var länge sen jag träffade dem. De skulle hitta en kyrka så hjälpte dem med det, lilla smidiga Jerry var tvungen att hitta en idag till något skolarbete.

image174image175
Mina söta läppbalsam:)) samt mitt hår som bestämde sig för att vara gulligt idag :S

Kommentarer
Postat av: Gjermundmaria

Nice site keep it up

2008-12-08 @ 08:24:47
URL: http://gjermundmaria.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0