SnorElsa the NoLifer!

Urk idag har vart seg, känner mig fortf. förkyld. Har läst lite i boken, har typ 70 sidor kvar men det är luuuuugnt.. Sen kollade jag även på SpyKids: geek, yes I am. så har spenderat större delen av dagen i mammas säng framför deras tv.. Gårkvällen spenderades ungefär som denna dag;). Var ett tag sen jag bara slappat en hel helg, och idag, har jag inte ens klätt på mig än, klå den ni!

Verkar vara populärt att lotta ut smycken då man kan vinna ett armband hos Lolita. Det där snygga armbandet skulle jag vilja ha för att jag alltid älskat berlockarmband. Har redan ett som tyvärr är fyllt men inte med lika snygga och uppdaterade berlocker. Fast egentligen vill jag vinna det för att kunna ge min lillasyster i julklapp.. Ett berlockarmband står högst upp på hennes önskelista och jag har alltid kommit med de bästa julklapparna till henne men detta år har jag idétorka...

Här kan man vinna en tunika också. GUD vad mkt tävlingar det är nuförtiden...

Kommentarer
Postat av: [Jenny] - Bluedreams

Kul att du är med i min tävling :)

ha en bra dag, kram!

2007-11-28 @ 09:44:34
URL: http://www.bluedreams.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0