Sjukt otrevligt, död och otrevlig personal på Apoteket vid Fridhemsplan...

Idag var lång dag, eller kändes som det iaf.. Började med social Science där vi disskuterade vem man skulle rädda först om man var läkare. Lärarinnan hade gjort en lista på folk med olika åkommor, så vi skulle inom gruppen prioritera olika människor. Det var rätt svårt, men det som gjorde det ännu svårare var en tjej i gruppen...

Hon satt ärligt talat och SKREK på oss när vi inte tyckte som henne. Hon snodde pennan ur handen på oss, suddade det vi skrivit och vägrade lyssna på vad vi sa. Så jävla störande, okey om man gillar att argumentera, men då måste man faktist lyssna på vad andra har att säga. Fick tom be henne att vara tyst eftersom hon bara skrek när en Ki Chol försökte säga något. Vafan, orka vara otrevlig!

Sen var det gympa, körde volleyboll och kändes som att jag faktist fått lite koll på det där, även om jag spelar mest med fötterna. Haha Tor; vår gympalärare, garvar typ varje gång och när han ska förklara något om att man kan ta den med fötterna så säger han alltid typ; "Or you can do like Elsa and use your feet instead!". Mowahaha

Dog dock i "the killer game" när jag stod och bytte om i omklädningsrummet... Typiskt. Igårkväll gick jag lös med locktång i mitt hår vilket resulterade i krullhår idag. Massa tjejer i klassen fick för sig att jag var typ 3 år gammal, typ gullade med mig, bar omkring mig och var allmänt puttenuttiga...

När vi spelat volleyboll och gick ned till gymmet på slutet av lektionen så brottades jag och Nicole, hon är längre och starkare än mig men självklart vann jag ändå ;]. Mowahahaha... Yuyins sköna kommentar när jag sitter ovanpå Nicole som ligger ned: "Ehrm, guys, you know that this looks kinda strange..." och sen efter en stund "This is better than cabel-tv". Hahahha så jväla skön han är :D

Matten gick hyfsat fort för en gång skull.. Sen åkte jag, Emelie, Emilia, Nicole och Rebecka till stan och fikade. Satt och snackade ett bra tag. Den enda som saknades var Ragna:(... Sen drog vi till Souk, Emilia skulle klippa sig så satt och snackade skit med henne under tiden. Rebecka och Emelie drog dock. Passade även på att sticka in huvudet på Pashion där de hade 3 för 2 på Wet n' wild smink. Blev blottingpaper och två ögonpennor..

Slank även in på apoteket, apoteket vid Fridhemsplan var sjukt otrevliga och vägrade ta fram den vara jag bad om: "Kampanjen är inte förrän på måndag". MY ASS HELLER, sen försökte hon lura mig att det var samma sak överallt och att jag inte skulle hitta den i stan heller. Första jag såg när jag som in på apoteket vid Hamngatan: Taaaadaaaaaaam där var den... Hatar er vid Fridhemsplan så ni vet!

Tunnelbanestrul så jag blev fast i en kvart i Åkeshov.. Utomhus i snön... Mötte Izabelle och åkte till Vällingby, köpte inget dock, bra jobbat Elsa. Nu är jag sjukt trött iaf. Skulle kunna gå och lägga mig nu, men måste städa rummet -.- BAJS

Kommentarer
Postat av: Christerjuni

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2010-06-22 @ 10:51:06
URL: http://christerjuni.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0