Senaste dagarna; Ragnas födelsedag, lurade Farre och Cavalli-bh!

Hmm, var ett tag sen jag skrev. Vart lite putt på Izabelle som skriver så sällan men är ju inte mkt bättre själv -.- Och nu gör jag som henne och skriver för att jag ska göra läxor, suuuck.

Iaf tisdagen var rolig för då firade vi Ragna. Eller inte först, vi hade matte, engelska (som jag och Emelie spenderade i biblioteket) och sen när vi käkat lunch viftade vi över killarna som självklart kom och stämde upp i sång för Ragna:D. Haha, ni kan ju gissa hur röd hon blev på en skala..

Så fick hon vår present, presentkort på HM som hon skulle spendera på Cavalli-kollektionen. Då var hon inte längre så putt på oss över sången;). Svenska, håltimma (som vi ägnade åt att fika och kolla igenom skolkatalogen) och sen kemi. Nicole följde med mig hem och vi blåste Farre REJÄLT. Hahahah, han planerar hämnd, men vi är snäppet vassare så passa dig ;)

Igår var det bara halvdag, så hade först NaSc där vi gick igenom grafer och sen gympa där vi fick köra kickboxning;) skooj :)). Sen slutade vi. Jag, Nicole, Emilia, Emelie käkade och satt sedan kvar med Milad och Farre och skrev våra NaSc arbeten. SAtt kvar till 5 :O, fast då hann jag och Nicole även med att slåss med Farre med en hårmousse. Hade mousse över hela mig... poor me. Men vi hämnades så det var lugnt ;) Grey's på kvällen med milkshake, mums!

Idag var det upp tidigt även fast jag var ledig, iväg mot Kista för Cavalli-kollektion-släppet. Fick tag på massor av bhar och Nicole fick tag på några klänningar, provade klänningarna men de var alldeles för urringade.. Tyvärr då de var fina i övrigt. Köpte en bh och sen 2 diadem med rosett på från barnavdelningen. Sen gick vi och käkade, åt pastasallad med kyckling från Sandys, min favorit!

Satt och snackade om allt möjligt i flera timmar. Gick fråm sminktips till Polens verkliga miljöbovar. Hahah ärligt, vi är nog de enda i detta land som kan byta ämne så fort... Satt även och pratade om vad man fått för första intryck av varandra. Alla höll med om varandra att de tyckte att jag såg ut som en snobb, hey what's up with that??? Synd om mig...

Vi splittrades därefter då Emelie skulle hem, jag, Emilia och Nicole skulle till stan och Ragna åkte hem till sig. Haha stan med Nicole och Emilia, de gick runt och dansade och sjöng i typ alla rulltrappor osv. Skämma ut sig totalt is the shit! Köpte två par Pilgrim örhängen på Souk, ett par i champagne och ett par blåa. Söta båda två! Sen var det hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0