Prov, volleybollturnering och "The Killer Game"

Dagen kändes rätt kort på något sätt. Började med NaSc där vi fick göra lite frågor osv. Var rätt svårt och kändes rätt förnedrande när hon berätta att vi gjorde frågor som var gjorda för 14åringar i England... Suck..

Sen var det gympa, spelade volleyboll halva lektionen och pingis halva. Känns som om jag börjar få lite grepp på det där med volleyboll ändå. Känner mig som ett barn när jag spelar dock, typ så fort någon gör någonting bra så hoppar och klappar jag. Och ibland några små glädjetjut... Måste sluta med det!!

Sen var det lunch, lyckades snappa upp Josefin som tydligen inte tänkte gå på sin svenska. Så hon käkade med mig och delar av klassen. Försökte övertyga henne om att börja i vår klass, hon skulle faktist passa tycker jag. Bara hon inte byter skola så är jag glad, och nej Matte-Data är en nörd-linje så där kan du inte gå Josefin!!

Svenskan var helt okey, skulle framföra en dikt. och när jag stod och gjorde min del så kände jag hur jag såg dubbelt. Men bara pratade på som jag skulle, försökte fokusera så det gick bra. Kände hur ögonen tårfylldes och när vi sedan satt ned brände det i kinderna på mig. Underlig känsla... Hatar att prata inför folk, märks det?

Engelskan höll Rebecka föredrag om julen, sen helt plötsligt nämnde läraren lite i förbifarten att vi skulle ha prov. WTF!! Driver ni med mig? Gick inge bra menmen. Spanskan var helt ok, kollar på en film som jag redan sett så det är helt ok. Disskuterade lite basics också, min spanskagrupp är typ sämst. Kan inte påstå att jag kan allt men herregud, en del kan knappt säga vad klockan är -.-

Efter skolan var det volleybollturnering, vår klass' lag bestod av; Farre, Babak, Emlilia, Aida, Rebecka, Charley, Daniel och Sibo. Sen flöt X in på något hörn?? Hur det gick till är det ingen som vet.. Så ska jag nog också börja göra, typ lägga till mig i laget när jag känner för det... Hmm... Iaf så jag, Nicole och Shabnam hejade mest och bäst!! Jag, Nicole och Tobias hade tom skrivit En1a i hela ansiktet. Klåå den ni!!

Btw så började "the killer game" idag också. Vet vem jag ska döda är lite läskigt dock. En kille i trean.. Misstänke dock starkt att han gått i Södra så då är det väl inte så farligt, men ändå. Ska hoppa på honom bakifrån och krama honom samt viska "u're dead" i hans öra. Hur pinsamt är inte det på en skala??

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha då har vi båda samma mål :P ne men de va en kompis som gjorde på mej, jag tyk de e helt omöjligt att göra. haha!

2007-11-21 @ 20:04:11
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0